Valittu määrä ylitti varastosaldon
Restamarkin verkkosivusto (www.restamark.fi) käyttää evästeitä. Kun käytät tätä verkkosivua, hyväksyt evästeiden käytön.
Muokkaa
Ostoskori on tyhjä.
Virheellinen sähköpostiosoite tai salasana.
Tärkeimmät teemat ovat ydintuotteet ja datapalvelut, asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen sekä kannattava liiketoiminta erilaisten tulonhallintastrategioiden avulla. Mukana hotellin turvallisuusasiat, huoneen suunnittelu ja sisustus, henkilöstöresurssit ja asiakkuus suhteessa kilpailutekijöihin. Liiketoiminnan tunnusluvut avataan kirjassa perusteellisesti. Kirjaan tulossa päivitetyt harjoitustehtävät syys-lokakuun vaihteessa.
Tekijät: Mirja Rautiainen ja Mika Siiskonen. Kustantaja Restamark Oy. 10. uudistettu painos 2022. ISBN: 978-951-9185-92-7. 824 sivua.
Määrä