Valittu määrä ylitti varastosaldon

  1. Etusivu
  2. / Toimitusehdot

Yritys

Toimitusehdot

Maksutavat ja toimitus- sekä peruutusehdot

Maksutavat
Tilaus ja sen toimituskulut maksetaan tilauksen teon yhteydessä verkkomaksulla tai luottokortilla. Laskutusvaihtoehtoa sovellamme ainoastaan sopimusasiakkaisiimme.

Kaikki Restamarkin verkkokaupassa käytettävät maksutavat ovat suojattuja ja turvallisia käyttää.

Verkkokaupassa Restamark Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle.

Maksupalveluntarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7). Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

 Jos olet maksanut tilauksesi pankin verkkopalvelun kautta, palaa takaisin Restamarkin verkkokauppasivulle, kun olet maksanut. Näin varmistat, että tilauksesi on vastaanotettu, ja saat vahvistukseksi tilausnumeron.

Tuotehinnat
Tuotteiden kappalehinnat sisältävät arvonlisäveron. Osalle tuotteista on määritelty myyntierä, jota pienempää määrää ei voi ostaa.

Toimitusmaksut
Toimitusmaksu koostuu tilattujen tuotteiden yhteisestä painonmukaisesta toimituskulusta. Restamark pidättää itsellään oikeuden toimitusmaksujen hinnanmuutoksiin. Mikäli tilauksen arvo on normaalia tilausta selkeästi suurempi, tarkistaa Restamark automaattisesti asiakkaan maksukäyttäytymisen ennen tavarantoimitusta.

Toimitusajat

Tuotteet ovat ovat suurimmalta osaltaan varastotuotteita.
Tuotteet lähtevät varastostamme pääsääntöisesti tilauksen tekoa seuraavana arkipäivänä.
Mikäli tuotteella jostain syystä on pitempi toimitusaika, ottaa Restamark yhteyttä asiakkaaseen ja sopii menettelystä.

Toimitamme tuotteet ainoastaan Suomeen. 

Toimitustavat
Tuotteet toimitetaan tilaajalle seuraavasti:

  • e-maksu (verkkopankki- ja luottokorttimaksut) - tilaus toimitetaan lähimpään noutopisteeseen Postin tai Matkahuollon kautta noudettavaksi
  • laskutus --> tuotteet toimitetaan asiakkaan ja Restamarkin sopimalla tavalla; toimitus sisältää tilatut tuotteet sekä lähetteen. Laskussa maksuaika on 14 päivää laskun päivämäärästä.  Laskutusasiakkuudesta sovitaan Restamarkin ja asiakkaan välillä erikseen.

Jos tuote mahtuu kirjekuoreen, toimitetaan se pääsääntöisesti postilaatikkotoimituksena.
Toimitamme tuotteet ainoastaan Suomeen.

Tuotteiden takuu ja virheet
Niiden tuotteiden, joille maahantuoja tai valmistaja myöntää takuun, pakkauksessa on mukana takuusta kertova tiedote. Lisäksi tilauksen mukana toimitettava vahvistus/lähete toimii kuittina. Säilytä se koko takuuajan. Kun toimitetussa tuotteessa havaitaan virhe tai vika, on asiakkaan otettava yhteyttä Restamarkiin ja palautettava tuote Restamarkille.
Noudata tarkasti laitteiden käyttöohjeita, sillä takuu korvaa vain materiaali- sekä normaalikäytössä syntyneet viat.

Palautusoikeus
Palautuksista ja vaihdoista on aina sovittava etukäteen asiakaspalvelun kanssa. Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus palauttaa tilattu tuote 14 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta; allaolevan peruuttamisoikeusohjeen mukaisesti.  Palautettavan tuotteen pitää olla käyttämätön ja palautua alkuperäisessä pakkauksessaan.

Peruutusehdot:
Peruuttamisoikeus
(koskee vain kuluttaja-asiakkaita)

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta.  Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun tavara on vastaanotettu.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla joko postitse tai sähköpostilla.  Voitte käyttää myös peruuttamislomaketta, mutta sen käyttö ei ole pakollista. Peruuttamislomake on myös tulostettavissa verkkokaupan internetsivuiltamme osoitteesta www.restamark.fi.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset
Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen ja tuotepalautuksen saatuamme.  Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia. Voimme pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes olemme saaneet tavaran takaisin tai kunnes olette osoittanut lähettäneenne tavaran takaisin.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin tai luovutettava ne meille viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Teidän on vastattava tavaroiden palauttamisesta johtuvista välittömistä kustannuksista (peruutetun tilauksen palautuskulut). Palautusosoitteemme on Merimiehenkatu 29, 00150 Helsinki.

Mikäli saamasi tuote on rikki, viallinen tai kokonaan väärä, palauta se samalla lailla (ohjeet yllä) meille. Merkitse lähetysluetteloon, miksi palautat tuotteen (jotta voimme hoitaa asian nopeasti eteenpäin).

Jos olet kuluttaja-asiakas, tulosta ja täytä peruuttamislomake tästä ja liitä lomake palautukseesi.

Vaihto myymälässämme:
Voit myös käydä myymälässämme palauttamassa tai vaihtamassa tuotteen. Ota mukaan pakkauksessa ollut lähetyslista ja tule myymäläämme, Merimiehenkatu 29, 00150 Helsinki. Myymälämme on auki arkisin (ma-pe) kello 08.30 - 16.00, lauantaisin suljettu.

Maksujen hyvitys palautuksien yhteydessä:
Pankin verkkomaksulla maksetuista tuotteista palautamme rahat tilaajan pankkitilille.
Luottokortilla maksetuista ja palautetuista tuotteista hyvitetään summa luottokorttitilillesi.
(Postipalautuksissa hyvityksen näkyminen tililläsi saattaa kestää jonkin aikaa. Muista tarkistaa hyvitys tiliotteestasi!).

Jos ennakkoon maksettua tuotetta ei voida toimittaa
Restamarkin verkkokauppa toimii reaaliajassa. Niissä tapauksissa, joissa yksittäistä tuotetta ei voida toimittaa, otamme yhteyttä asiakkaaseen ja sovimme menettelystä.